Thursday 14 April 2022

AL KISAH RAMADHAN 1443H D11

 


Hari ni aku masak menu ringkas2 je untuk berbuka sebab aku rasa lagi ringkas masak lagi sedap rasanya heee 😄 menu berbuka hari ni iaitu Sardin , Ikan Goreng , Sawi Lobak goreng dah tu je  

Lengkong ni aku nak letak dalam sirap bandung , potong dadu kecik2 pastu masukkan je dalam air sirap tu siap 🍹😘💪

 

 Habiskan semua ni tapi ada jugak yang tak habis 😄 pastu sahur aku nak masak masakan lain pulak , ringkas2 jugaklah bahan2 aku siap2kan awal senang esok campak2 je dalam kuali hehe


Malam ke 11 Ramadhan ni baru aku gi teraweh kat masjid , Alhamdulillah sejuk & selesa solat kat sini , sejuk ati ye jugak 😁

 

Lepas teraweh ada moreh , malam ni ada disediakan teh tarik , air oren sejuk , donut & karipap , Alhamdulillah 😘

 


Jom moreh pastu balik 😄 tapi tak balik lagi singgah jalan2 tengok lampu2 malam jap hehe , Oklah korang , tido dulu jam dah 2.15 pagi jap gi nak bersahur pulak kan aku tadi tak ngantuk sangat tapi ni rasa nak tidur dulu jap gi nak bangun masak pulak , Selamat Bersahur jugak ye korang2 di luar sana tu Wassalam....😊💪 

No comments: