Friday 8 April 2022

AL KISAH RAMADHAN 1443H D5

 


Memandangkan lebihan nasik masih ada jadinya menu berbuka hari ke 5 ni aku masak nasik goreng je letak sawi dengan lobak merah pastu goreng ikan dah heee tinggal lagi buat air jasmine green tea tu hehe tu pun kenyang weh alhamdulillah , cucur peneram yang aku beli pun ada lagi aku panaskan je sedap makan bila dia panas2 , tiba rasa nak tambah air sejuk aku gi dapur buat air ribena letak ais kiub sikit siap makan semua baru solat mengaji isyak terus teraweh siap dah selesai sambung moreh pulak apa2 yang ada atas meja makan tu sambil layan tv jejak rasul jam 10 malam , sebelum tidur aku siap2kan bahan2 masak untuk sahur seterusnya aku nak masak bihun goreng senangkan bila bangun je campak2 semua dalam kuali siap hihi , oklah nanti sambung borak lagi ye sebab aku rasa nak sambung tidur jap hihi aku taip ni pun jam 7.16 pagi belum tidur lagi lepas sahur tadi , selamat berpuasa ye korang2 di luar sana petang sikit bolehla gi bazar ramadhan pulak haha itu plan aku la hari ni insyaAllah wassalam...

 

       Alhamdulillah rezeki dariNya

No comments: