Saturday 9 April 2022

AL KISAH RAMADHAN 1443H D7

 


 Kan aku kata nak gi bazar ramadhan hari ni tapi atas sebab hal tak dapat dielakkan tak jadi lah pulak heee takpelah tak lari bazar di kejar gitu ha ha


 Warna warni pulak entri aku hari ni kan hihi aku order kek lapis sarawak ni nak rasa masa berbuka puasa jap gi gara2 tunggu order ni sampai aku tak gi ambik sedekah dari kedai emas dorang ada bagi beras 5kg dengan ikan2 percuma kat siapa2 yang datang tapi kawan aku cakap ramai sungguhlah sampai kena beratur panjang , huiiiiiiiii sanggup kah? aku rasa macam tak heeee


Cantik comel je pembungkusan dia kan , sayang pulak nak bukak rasa nak bingkaikan je kat dinding hehehe 


Nak bawak pun senang ada pemegang dia 

 


Warna warni 'Aidilfitri eh lambat lagi raya aku apa pun tak buat persediaan biasalah remaja purba tak seseronok kanak2 kan hihi 


Sayangnya nak makan , aku rasa jap gi aku potong kecik2 tiap satu rasa jimat sket kalau sekali ngap boleh habis jam tu jugak ha ha 

 


Alhamdulillah menu hari ni aku rasa perabeh apa yang masih berbaki dalam peti sejuk tu hehe memangkan kalau ramadhan ni makanan melimpah ruah syukur pada Allah S.W.T atas rezeki dariNya jadi jangan membazir ye sebab membazir tu amalan syaitonirrojim.....Oklah korang Selamat berbuka ye jap gi wassalam....

 

No comments: