Monday 11 April 2022

AL KISAH RAMADHAN 1443H D8

 


 Hari ni aku rancang gi bazar ramadhan je jadinya aku berkebun je lah jap bila tengok banyak pulak naik daun kari , daun limau purut dengan bayam brazil tu alang2 nak keluar bolehla aku bagi sket kat kawan2 aku tu buat masak2 untuk berbuka ke sahur ke kan

Hasil tuaian bayam brazil , daun kari & daun limau purut melimpah2 tumbuhnya Alhamdulillah rezeki dariNya

 

Sebelum gi bazar ramadhan aku singgah jap rumah kawan2 aku ni bagi hasil tuaian tadi kot dorang nak masak2 untuk berbuka jap gi ke kan pastu laki masing sampai german dah ( tidolah apelagi kan awal lagi nak berbuka ) ha ha kawan aku yang baju merah tu bawak sekali kucing jagaan dia baik je kena dukung camtu tak buat perangai pun heeee...


huiii rambang mata tengok banyak2 kuih camni kan hehe

 Inilah hasil tangkapan di bazar ramadhan tadi , Alhamdulillah syukur padaNya atas rezeki....sahur aku rasa buat air milo atau teh o panas je lah pastu habiskan yang berbaki tu hehe...Oklah Selamat bersahur jugak kat korang ye wassalam...

 

 

 

No comments: