Sunday 17 April 2022

AL KISAH RAMADHAN 1443H D14

 


Dah dekat 2 minggu kita berpuasa kan 😊 cepat sungguh masa berlalu , hari ni aku gi bazar lagi hehe aku beli kerabu pelam ( aku nak ) nak makan masa sahur nanti , sagu gula melaka ( aku nak ) , kari kepala ikan ( encik suami nak ) , kuih simpul demok ( aku nak ) , kuih oat susu ( aku nak ) , popia sambal ( aku nak ) dengan tepung bungkus ( encik suami nak ) 😄


 Malam pulak aku gi masjid berteraweh pastu moreh , moreh hari ni ada kopi o panas , milo panas , air soya sejuk , popia sambal dengan kuih kacang pastu ada air mineral Alhamdulillah rezeki dariNya....

 


 dah dekat jam 2 pagi tak mengantuk lagi aku sebab tadi minum kopi sambil layan kuih simpul demok tu hehe ok lah korang selamat bersahurlah esok ye jangan tak bangun sahur itu berkat dapat pahala 💪😊 Wassalam....


 

No comments: